mandag den 5. marts 2012

Scrap i det jyske

I lørdags tog Heidi fru nielsen afsted til ejsing .. jeg kørte så heidi kunne slappe af på vej nedover ... vi holdt da også pauser på vej der ned .. så vel ankommet 1 time senere end de andre fandt vi vores pladser og satte vores ting...
havde noget med til bytte børsen og fik da solgt for 300 .- dejligt så var der lidt mere at handle for :0)tror da også jeg fik handlet lidt :0) det blev vidst Pia kreative fornemmelser der tjente mest på mig :0) elsker bare hendes ting :0) her er lidt hvad der kom med mig hjem og bo :0)

dejlige ting som der bare skal lege´s med hi hi
og så var jeg så heldig at vinde på indgangsbilletten og det var fra kreative lige mig :=) en æske med 12 kort og 4 små stempler og så var det ellers om at gå igang syntes selv de blev fede og Pia fik et par stykker med til convention næste uge for at se om der kan komme noget salg på dem :0) jeg skal da helt klart have flere af dem :0)

er e ikke fede.. glemte at tage billeder inden jeg gik igang blev helt ivrig....
tak for idag kan i have en dejlig uge derude :0)

1 kommentar: