tirsdag den 28. februar 2012

lidt nyt fra mig :0)

så er der nyt fra mig igen ;0) var til scrappers fødselsdagog nej hvor en hyggelig dag som bare fløj afsted :0) var helt smadret dagen derpå fik lavet et lo og 3 kort men sørme om damen herikke har glemt billeder ;0)
ja typisk mig , har et fra et kort jeg lavede til en lille Linus .. nogle af voret venner har fået den smukkeste dreng , hold nu op så lækker han er og bare duften af ham sætter da gang i noget.. men nej ikke flere børn her ;0) har 2 sunde og raske børn , eller dert plejer de , men Lærke er hjemme ved mor idag med feber og hoster :0) så den står på far til 4 og min søsters børn idag .=9 det eneste hun gider at se ;0) gordt nok så kan mor får lavet noget ....Var i Ikea igår og købe nogle ting til stuen så skal igan med en lille make over skal nok huske før og efter billeder :=) skal lige have fat i noget sort spray maling hi hi lider spænende ikke ;0)
nok foe idag god dag derude .. ses vi i Ejsing ,, glæder mig helt vildt ;0)
der kommer lige et kort her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar