fredag den 13. januar 2012

pynt af sko tøjsæske

Lærke fik et par lammeskinds futter i julegave og syntes kassen var for flot til bare at smide ud... og efter nogle dage hvoe hendes lille kaffestel havde stået og fyldt på sofa bordet vidste jeg lige hvad den skulle bruges til :0)
så gik igang med at kigge i mine gemmer efter papir og faldt over noget fra October Afternoon ( modern homemaker ) og det var da lige det det skulle være :0) og det blev resultatet.....

Min fredag skal gå sammen med tøserne, manden skal ud og spille poker så vi skal have tøse hygge herhjemme go fredag til jer der læser med

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot - glæder mig til se de andre du er igang med :)
    Lyder som hygge aften til Jer - rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Nææ, så fik du endelig oprettet en blog, igen;) Var det ikke noget med det at huske adgangskoden, der gik galt sidst:-)

    Men ihvertfald, velkommen, glæder mig til at følge din blog og skønt at have dig tilbage.
    Super sød æske du har lavet og en sød idé.

    God søndag til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Sikke en fin æske Helle :-)
    Den er helt sikkert populær!

    SvarSlet